linkedintwitter

Awards: Coup de coeur

ADVERTEERDER: Pensioenfonds Zorg en Welzijn AGENCY: ZB Communicatie & Media CAMPAGNE: Leren van

Pensioenfonds Zorg en Welzijn kon zwijgen over eigen thema’s

Als contentmarketing de kunst is om je doelgroep te bereiken met relevante content... dan is ‘Leren van’ hét voorbeeld. Pensioenfonds Zorg en Welzijn communiceert namelijk helemaal niet over pensioenen. Wel weet het contact te leggen met een doelgroep van topbestuurders die aangeeft niet open te staan voor, en geen tijd heeft voor communicatie.

Hoe je dan te werk gaat? Het magazine en contentplatform focussen uitsluitend op de contentbehoefte bij deze bestuurdersdoelgroep, met artikels over veiligheid, gastvrijheid en ethiek. ZB Communicatie & Media huldigt hierbij 3 regels: niet te veel, niet online en niet te vaak. En dan toch keiharde conversiecijfers halen. Wauw.

WELL DONE!

Uitmuntende journalistiek. Weg van de veilige verhalen.