linkedintwitter

Awards: Best cross-media content case (bronze)

ADVERTEERDER: A.S. Adventure AGENCY: Head Office CAMPAGNE: How to kickstart a successful multichannel content campaign

A.S. Adventure laat boswachter zijn verhaal in verschillende media vertellen

Hoe lang kan een verhaal meegaan? Op deze vraag bestaat geen juist antwoord. Misschien een betere vraag: ‘Hoe lang zou je graag willen dat een verhaal meegaat?’

Bij A.S. Adventure verdwenen knappe verhalen na publicatie in het A.S.Magazine uit de aandacht. Maar na de vernieuwing van contentstrategie voelen ze dat het anders kan. Via de mediamix van Head Office leiden hun verhalen vandaag meerdere levens. Zo vertelt de boswachter zijn verhaal via verschillende kanalen: in filmpjes, tips, als korte eyecatchers, langere reportages, foto’s,... in het winkelpunt, online en het magazine. Zo kan dat ene contentitem gedurende een langere periode inspireren, en de waarden van A.S.Adventure beter uitdragen.

WELL DONE!

Verhalen succesvol serveren op meerdere platforms.