linkedintwitter

Awards: Best cross-media content case (bronze)

ADVERTEERDER: A.S. Adventure AGENCY: Head Office CAMPAGNE: How to kickstart a successful multichannel content campaign

Proximus bereikt drukbezette B2B-professional met cross-mediale contentaanpak


Ken je nog professionals met tijd? Heb je zelf tijd om alle informatie die op je afkomt, door te nemen? Laat ons raden… Nee, natuurlijk niet. Hoe zorg je er dan als bedrijf voor dat je toch binnendringt in de drukdruk-leefwereld van je B2B-doelpubliek?

Propaganda adviseerde een uitgekiende cross-media strategie aan Proximus. Met content die de drukbezette beslissingnemers (CIO’s) van grote en middelgrote bedrijven helpt in hun job, hen laat groeien en de deur opent naar experts waaraan ze vragen kunnen stellen. Hierdoor slaagde het telecombedrijf er in haar imago te verbeteren, zich innovatief en sterker te positioneren als B2B-partner en het aantal sales leads met meer dan 20% te verhogen.

WELL DONE!

Sterk crossmediaal in b2b-markt. Het lukt weinigen.