linkedintwitter

Awards: Best content tool - print (gold) & Best content design (bronze)

ADVERTEERDER: CM AGENCY: The Fat Lady CAMPAGNE: çava?

CM schrijft zichzelf een magazine voor dat contact legt met mensen

Doel: menselijk en betrouwbaar imago creëren

Hoe gaat het met je? Deze vraag stelde CM te weinig aan zijn klanten. Het ziekenfonds werd gezien als afstandelijk, anoniem en ver van de mensen. Het marktleiderschap van 50% had ervoor gezorgd dat de organisatie het contact met de mensen was verloren. Dat moest en kon anders. Maar hoe?

Aanpak: magazine met sterke eigen koers

Vandaag vraagt het ziekenfonds op meerdere plaatsen hoe het met je is, niet in het minst op de cover van elk nieuw magazine: çava?
Met dit magazine gemaakt door The Fat Lady heeft CM een topmagazine te pakken. Regionaal begonnen, belandt het binnenkort als nationaal huis-aan-huis magazine in ieders brievenbus. De sterkte schuilt in de bescheidenheid door sober papier, maar zeer verrassende verhalen en foto’s over zowel fijne als zeer gevoelige onderwerpen, gekoppeld aan een knap design.

Çava? toont aan dat de CM een menselijk ziekenfonds is (volgens 91% van de lezers) dat betrouwbaar is (87%) en op een open manier communiceert (89%).

WELL DONE!

CM durft via design heel anders te zijn. Ook de inhoud prikkelt.