linkedintwitter

Awards: Best content tool - print (bronze)

ADVERTEERDER: Delhaize AGENCY: Gicom CAMPAGNE: Delhaize magazine

Delhaize scoort met 2,6 miljoen lezers: het best gelezen printmagazine in België

Wie beslist over je gezinsaankopen? Mama die het lijstje opmaakt? Papa die naar de winkel gaat? De kinderen die vragen om hun lievelingskostje? Ook de indirecte influencers zijn cruciaal voor supermarkt Delhaize. Met een creatief, kwalitatief en rijk magazine spreken ze dit bredere doelpubliek aan. Goed kopen, Goed eten, is met 2,6 miljoen lezers het best gelezen printmagazine in België.

Ook geen prijscompetitie in de online versie van het magazine. De content wordt interactiever en dynamischer gemaakt met pop-ups, videorecepten en keukentips. De responsive technologie die Gicom inzet zorgt voor een vlekkeloze gebruikservaring op elk device. Waarna klanten massaal naar de winkel trekken.

WELL DONE!

Inhoud en fotografie geven zin om lekker te koken.