linkedintwitter

Awards: Best content program / strategy (long term) (silver)

ADVERTEERDER: Newsmaster AGENCY: ENGIE Electrabel CAMPAGNE: Sweet & Smart Home with ENGIE Electrabel

ENGIE Electrabel vult salesfunnel dankzij zeer klantgerichte content

Meer verkopen via content. Het kan, bewijzen ook Newsmaster en ENGIE Electrabel. Het energiebedrijf wilde zijn Home Solutions beter in de kijker plaatsen, zichzelf als partner voor een slimmer huis positioneren en geïnteresseerden tot klanten maken. Get found, get involved, get loved.

Nieuws, inspiratie, content met toegevoegde waarde en long copy zoals whitepapers werden op de best mogelijke plekken verbonden met de salesfunnel. Via de verzamelde 14.000 gekwalificeerde leads kon een aanbod op maat worden voorgesteld rond diensten ‘isolatie’ en ‘chauffage’. De eigen media wonnen enorm aan kracht. Voorheen kwam 90% van het verkeer via paid media. In februari 2016 nog maar 30%.

WELL DONE!

De klant wordt écht geholpen en zelfs geïnspireerd.