linkedintwitter

Awards: Best content program / strategy (long term) (bronze) & Best cross-media content case (silver)

ADVERTEERDER: Boss Paints AGENCY: The Fat Lady CAMPAGNE: Colora always on

Boss Paints schildert heel herkenbaar op meerdere kanalen

Gek genoeg was het howto-domein over verven nog niet geclaimd online. Boss Paints heeft het wel gedaan, met een complete contentstrategie. The Fat Lady zorgt er voor dat alles in elkaar overloopt, inclusief advertising.

Zo sta je niet alleen met een artikel uit het Colora-magazine in je handen wanneer je je trap een make-over wil geven. Nee, je krijgt meer advies via de nieuwsbrief, bekijkt een instructievideo online, wordt geïnspireerd op Pinterest, krijgt kleurenadvies in de Colora-winkel, kunt een workshop volgen en wint misschien nog van een prijs met een foto van je nieuwe trap op Facebook.
Niet toevallig gaat de retailketen voor verf- en behangproducten in een dalende markt toch vooruit.

WELL DONE!

Het idee is in no time herkenbaar op alle kanalen.