linkedintwitter

Awards: Best content design (gold)

ADVERTEERDER: Maison Moderne AGENCY: Tarantula CAMPAGNE: Seems impossible. Let’s do it!

Tarantula bundelt 20 jaar cinema in heel stijlvol boek

Doel: 20 jaar geschiedenis en verhalen delen

20 jaar geluk, liefde, avontuur, familie, vrijheid en toekomst. 20 jaar filmproductie by Tarantula. Natuurlijk maak je daar als productiemaatschappij een trailer over. Maar mag het iets meer zijn? Stichter en CEO Donato Rotunno voelde dat hij het verhaal van zijn Luxemburgs onafhankelijk productiehuis moest optekenen... voor één keer niet via film.

Aanpak: uitzonderlijk boek als waardevol geschenk

Wel met een boek, dachten Maison Moderne en Tarantula. Volgens de strijdkreet ‘It seems impossible. Let’s do it!’ creëerden ze een uniek verjaardagsboek van 160 bladzijden en 270 foto’s, op speciaal papier met moderne vormgeving. Een pareltje dat de bedrijfscultuur valoriseert, de boodschap laat horen en een standpunt inneemt over de toekomst van de filmindustrie in Luxemburg.
Het verhaal zelf leest als een film, met een generiek, een plot en een uniek stukje pellicule als bonusmateriaal. Ideaal om iedereen te bedanken die heeft meegeholpen aan 20 jaar cinemageschiedenis.

WELL DONE!

Design om je vingers bij af te likken. Het maakt hebberig en bezitterig.