linkedintwitter

7 keer Gold op de Cuckoo Awards

7 Gold - waaronder 2 voor de Explore More-case van A.S.Adventure door Head Office – evenveel Silver en 8 Bronze. Dat is het verdict van de twee jury’s van de Cuckoo Awards (DM en Content). Met 5 awards is The Fat Lady het meest bekroonde bureau.

DM Cuckoo Awards

Binnen de DM-categorieën – onder voorzitterschap van Kris Vranken, managing director van Stratics – ging er Gold naar Try Out-Fit van Boondoggle voor SKM (in ‘Best targeting’), Explore More (van Head Office voor A.S.Adventure in ‘Most effective direct sales’), Digital Fitness (van to:communication voor SAP in ‘Most effective nurturing/customer experience’) en What would they do without you? (van Wijs voor Delta Lloyd Life in ‘Most effective traffic building/awareness).
Silver

Case Agency Adverteerder Categorie
Survivalgids The Fat Lady Wolters Kluwer Most creative design
BadBot/RoboBain Wijs Van Marcke Best innovative ideas
Happy birthday greetings from A.S.Adventure Head Office A.S.Adventure Most effective direct sales
GMAN helps you to find your next car Dallas Antwerp GMAN Most effective traffic building/ awareness

Bronze

Case Agency Adverteerder Categorie
Head of Godverdomme Alles De Vloer De Vloer Most creative design
Kiss&Hug zone SOS Kinderdorpen - SOS Children's Villages SOS Kinderdorpen - SOS Children's Villages Best targeting
We helpen je kiezen wat je worden wil The Fat Lady Stad Gent Best targeting
ikwilstarten.be Kunstmaan Acerta Most effective traffic building/ awareness

Content Cuckoo Awards

De jury van de Content Cuckoo Awards – die onder voorzitterschap stond van Jasper van Zandbeek (voorzitter van het Platform Content in Nederland en CEO van Zandbeek Communications) – reikte 3 Gold uit. Die gingen naar Explore More (van Head Office voor A.S.Adventure in ‘Best content program/strategy – long term’), Nuclear Lifeline (van Prophets voor Nucleair Forum in ‘Best native advertising approach – on & offline’) en Touche pas à ma pote (van J Walter Thompson voor Touche pas à ma pote in ‘Best content approach social media’). Die laatste kreeg ook de ‘coup de cœur’.
Silver

Case Agency Adverteerder Categorie
Digital Fitness To:communication SAP Best content campaign (short term)
claimjeidee.be The Fat Lady DNS Belgium Best content platform
Sparkle Cypres Bpost Best content design (print or digital)

Bronze

Case Agency Adverteerder Categorie
Survivalgids The Fat Lady
Wolters Kluwer
Best content campaign (short term)
Festivals
Serviceplan Benelux Amnesty International Best content campaign (short term)
Wij hebben Crohn / Wij hebben colitis The Fat Lady
Takeda Best content platform
RUNNING Maison Moderne NN Investment Partners Best content design (print or digital)